Vare ry:n hallitus on vihdoin palannut joululomilta takaisin työn touhuun. Maanantain 15.1. kokouksessa jaettiin pestit tulevalle vuodelle sekä suunniteltiin tulevaa kevättä! Tulossa on monenlaista tapahtumaa sekä vanhojen että uusien kumppaneiden kanssa, joten pysykää kuulolla. Keskiviikkokahvitukset ja perjantaipäivystykset pyörähtävät käyntiin jo tällä viikolla ja uuden hallituksen pestijaon löydät sähköpostin lopusta!

Keka 17.1. klo 12-14 Geotalon 1. kerroksen kahvihuone.

Arkeologian professorin tehtävän opetusnäytteet 18.1. Arcanumin seminaaritilassa A112. Tilaisuus on julkinen ja aiheena on ”Historiallisen ajan arkeologian monitieteinen tulevaisuus”. 11.15-11.35 FT Georg Haggrén ja 11.40-12 FT Elisabeth Holmqvist-Sipilä.

CV- ja kesätyönhaku -iltama 23.1. yhdessä Kritiikki ry:n kanssa klo 16-18 Arcanumissa A112. (Lisätietoa myöhemmin)

Pepä 26.1. klo 18 alkaen Gastropub Löydössä. Rennon oleskelun lisäksi paikalle saa tulla esittämään ideoita Vareen uusista haalarimerkeistä, joita tilataan tulevan kevään aikana. Muista myös ottaa opiskelijakortti mukaan, jotta saat juomista ja ruuista opiskelija-alennukset!

Keka 31.1. klo 12-14 Geotalon 1. kerroksen kahvihuone.

Vare ry:n hallitus vuosimallia 2024:

Sofia Jäätteenmäki

puheenjohtaja, tiedottaja, tutorvastaava, haalarivastaava

Pietu Mutanen

varapuheenjohtaja, ympäristövastaava

Joakim Westin

taloudenhoitaja, ulkosuhdevastaava

Alina Mälkiä

sihteeri, tapahtumavastaava

Niko Järvinen

koulutuspoliittinen vastaava

Hanna Isokorpi