Hei!

Kevätlukukausi alkaa vedellä viimeisiään ja lumisateetkin ovat toivottavasti jo kaikonneet. Tällä viikolla juhlimme vappua perinteisin menoin kahden vuoden tauon jälkeen.

30.04. Vareen vappuetkoilla päivystetään geotalon parvella klo 12-17 välisenä aikana, tarjolla simaa ja pientä purtavaa! Saapua voi mihin aikaan vaan. Vappuaattona on myös Tyy:n järjestöjen vappubooleja tarjolla eri puolella kampusaluetta.

Vareen uljaan mustan lipun voit pongata taas Tyy:n lippukulkueesta, joka starttaa klo 16.45 yliopistonmäeltä ja etenee sieltä kohti perinteistä lakituspaikkaa Taidemuseonmäkeä. Lakitustilaisuus siellä alkaa klo 17.30 ja lakit painetaan päähän klo 18.00, jolloin kannattaa viimeistään ilmaantua paikalle! Lippukulkue jatkaa sieltä vielä matkaansa Runeberginpuistoon Liljan patsaan pesuun ja lakitukseen.

Vappupäivänä 01.05. Tyylikäs vappupiknik Vartiovuorenmäellä säässä kuin säässä. Muistakaa varautua lämpöisillä vaatteilla!

06.05. perjantaipäivystys. Toukokuussa päivystysten paikkana toimii Panimoravintola Koulu. Aikana tuttu 18.00.

10.05. Vareen, Metelin ja Fibulan yhteinen kevään leffailtaputki saatetaan päätökseen totta kai katsomalla Indiana Jones ja viimeinen ristiretki.

13.05. perjantaipäivystys.

18.05. kevään toinen ploggailu! Siivotaan ympäristöä ja nautitaan kevätilmasta. Paikka tarkentuu myöhemmin.

20.05.  perjantaipäivystys.

Muistakaa myös vastailla kevään kopokyselyyn! Vastaukset luovutetaan nimettöminä myös oppiaineen henkilökunnalle joten nyt on hyvä hetki antaa omat risut ja ruusut ilmi.

Hauskaa vappua kaikille!

Terkuin