Hei sinä fetus 2016!

Hurjasti onnea opiskelupaikastasi. Nyt on tullut sinun aikasi aloittaa opinnot Turun yliopiston biolääketieteen koulutusohjelmassa.

Muista vahvistaa opiskelupaikkasi ja ilmoittautua yliopistoon läsnäolevaksi. Lisäksi muista tilata opiskelijakortti, hakea opintotukea ja etsiä mahdollisesti uutta kämppää. Ohjeet näihin on saapunut kotiisi fetuskirjeen mukana.

Opiskelusi alkavat 9.8.2016 johdantoviikolla, jolloin pääset tutustumaan alkaviin opintoihin, opiskelutovereihin sekä ihmeelliseen yliopistoelämään. Tuutorit opastavat ja auttavat sinua niin, ettei mikään jää epäselväksi.

Facebook ei ole välttämätön, mutta se toimii monen asian tiedoituskanavana. Ajankohtaisimmat tiedot ja tapahtumat In Vitro Aboensis IVA ry:stä löytää facebookista (käy tykkäämässä), josta voi seurata ainejärjestömme menoa. Liittykää myös Biomed fetukset 2016  FB-ryhmään sekä kaikkien Turun uusien lääkisläisten Fetukset 2016  FB-ryhmään.

Nauttikaa kesästä, syksyllä nähdään
IVA ry:n hallitus ja tuutorit