Aurinkoista huhtikuuta varelaiset!

Vappu lähestyy ja sitä juhlitaankin todella monipuolisin tapahtumin sekä oman porukan kesken, että ystäväjärjestöjen kanssa. ?

4.4. Ucon Wacat – Vare x Kutu x Sugri

Geotalon 4. kerroksen parvella klo 18 alkaen juhlitaan Ukon päivää perinteisten Ucon Waccojen merkeissä! Tarjolla muun muassa perinneruokia ja kiljua. Janon ollessa suurempi, muistathan ottaa oman pullon mukaan!

5.4. Perjantaipäivystys

Gastopub Löydössä klo 18 alkaen.

10.4. Keskiviikkokahvitus

Geotalon 1. kerroksen kahvihuoneessa klo 12-14.

16.4. Kasaribileet – Vare x Kritiikki x Kutu

Night Club Vegasissa juhlitaan supernostalgisissa kasaribileissä! Lipunmyynti alkaa klo 21:00 ja sisäänpääsy maksaa 3€. Nopeimmille juhlijoille on luvassa upea kangasmerkki koristamaan haalareita tai viittaa.

18.-21.4. Kevätretki Uppsalaan

Armotonta pöhinää Uppsalassa!!

19.4. Perjantaipäivystys

Jossain Uppsalan syövereissä.

24.4. Keskiviikkokahvitus

Geotalon 1. kerroksen kahvihuoneessa klo 12-14.

24.4. Ulkopelejä ja piknik – Vare x Pulterit

Tapahtumasta tulossa lisätietoa lähempänä sähköpostissa ja sosiaalisen median kanavissa.

25.4. Kolmen tähden bileet – Humanitas x Index x Hybridi

Kuulemamme mukaan vappuviikon kovimmat poikkitieteelliset bileet Night Club Marilyn ja Vegas klo 21 alkaen. Sisäänpääsy maksaa 3€.

26.4. Katsaus vuoden 2023 arkeologisiin kenttätöihin Varsinais-Suomessa + Arkeologi bileet Geotalolla

Turun linnan Bryggman-salissa järjestetään klo 9-16 katsaus vuoden 2023 kenttätöihin. Tilaisuutta voi seurata paikanpäällä tai Teamsin välityksellä. Ohjelma ja ilmoittautumislinkki löytyvät alla olevan linkin kautta.

Tilaisuuden jälkeen Turun yliopiston arkeologian oppiaine ja Vare järjestävät Arkeologi jatkot Geotalon 1. kerroksen luentosalissa 111 ja sään salliessa sisäpihalla. Tilaisuus toimii nyyttikesti-meiningillä. Tapahtuma on tarkoitettu oppiaineen väelle, Vareen jäsenille ja Turun alueen arkeologisille toimijoille.

26.4. Collegium Musicum Turku -ekskursio

Ekskursio lipun Vareen kautta ostaneille Collegium Musicum Turku -sinfoniaorkesterin kevätkonserttiin, joka järjestetään perjantaina 26.4. klo 19 Mikaelinkirkossa (Puistokatu 16, 20100 Turku). CMT on Turun yliopiston piirissä toimiva opiskelijaorkesteri, jonka juuret ulottuvat 1920-luvulle.

30.4. TYY:n boolitus ja vappu meininkejä

Boolituksen aikatauluista tulee tietoa myöhemmin.

Boolituksen jälkeen Humanitas ry järjestää vappuvätköt kaikille humanistisen tiedekunnan opiskelijoille Arcanumin tiloissa, myös tästä tiedotetaan tarkemmin Humanitaan sosiaalisen median kanavissa.

Vappuaaton lakitus alkaa Taidemuseonmäellä klo 17.30 ja valkolakit saadaan painaa päähän klo 18.

1.5. TYY:n vappupiknik

Vartiovuorenmäellä klo 12 alkaen.

Toivottavasti törmäillään kevään viimeisissä tapahtumissa!

Terkuin,

Sofia Jäätteenmäki