Ma 1.2. Oheiskokous Proffassa klo 18.00. Kaikki innokkaat kirjoittajat ja toimittajat kokoustamaan!

Ke 3.2. Kokous Proffassa

Ke 10.2. Kokous klo 17 @ Proffa

Ti 16.2. Laskiainen. Illalla laskiaisbileet Hurman ja Tritonuksen kanssa Varian kellarissa! Pääsymaksu 1 euro/3 euroa.

To 18.2. Muusan talviliikuntapäivä. Luvassa pulkkailua klo 14 -> Yo-kylän hautausmaan mäessä, klo 17-> mennään saunomaan Yo-kylä 2 B:n saunaan. Saunamaksu jaetaan osallistujien kesken.

Ke 24.2. Muusan kevätkokous klo 18 Sirkkalan kokoushuoneessa taidehistorian käytävällä. Luvassa kaffetta ja pullaa, tulkaapa paikalle!

Pe 26.2. Kalevalan päivän juhla Sirkkalan kokoushuoneessa. Tarjolla emäntien loihtimia kalevalaishenkisiä herkkuja. Ohjelmaa kaivataan!

Ke 3.3. Elokuva: Vuohia tuijottavat miehet Kinopalatsissa klo 17.45

Pe 5.3. Lautapeli-ilta Kukkiksen luona klo 18

La 6.3. Suuntaamme Raision teatteriin katsomaan “Minun poikani tarina”, lisätietoja Veera K:lta.

Ke 10.3. Klo 18 Muusan kokous Bremerissä

To 11.3. Kaikki halukkaat voivat mennä keskustelemaan muuttuvista opintovaatimuksista oppiaineen opintokeskusteluun klo 13-14! La

13.3. Muusan edustus TYPY-sitseillä

Su 14.3. Hömppäleffailta Helillä klo 19.30 ->. Leffana 10 Things I Hate About You, nyyttärimeininki.

Ti 16.3. Hallitus osallistuu Tyyn koulutukseen

Ke 17.3. Muusan kokous klo 18.15 Sirkkalan ala-aulassa/naistutkimuksen käytävän opiskelijahuoneessa. Soita jos eksyt! Kokoukseen kutsutaan Humanitas-kummi.

Pe 19.3. Minna Canthin ja tasa-arvon päivänä Muusan mummot ja papat lyövät kilisevät kutomapuikkonsa yhteen ja kokoontuvat Susanna luona ompeluseuran merkeissä. Tuo mukaasi omat ompeluksesi/neulomuksesi/virkkaamuksesi ja ompelukonelangat, seuraresidenssi tarjoaa ompelukoneen! Nyyttärimeininki!

Ke 24.3. Vierailemme Turun linnassa Kulttuurikortilla

Pe 26.3. Kevään ensimmäiset myyjäiset Jusleniassa. Kaikki mukaan leipomaan ja myymään!

Pe 26.3. Sirkkalan avajaiset

Ti 30.3. Kokous 18.15, paikka tba. Kokoukseen kutsutaan Tyy-kummi.

Luvassa lienee myös teatteri- ja museovierailuja, seuraa sähköpostilistaa!