Valtakunnallinen kirjoituskilpailu ENNEN/JÄLKEEN 23.11.2009 – 28.2.2010.

Osallistu kilpailuun kirjoittamalla suomenkielinen, kaunokirjallinen teksti aiheesta ENNEN/JÄLKEEN. max. 5 sivua, fontti 12, riviväli 1,5. Yksi teksti/osallistuja. Kolmelle parhaalle luvassa kirjapalkintoja ja juhlat Turun Kirjakahvilassa. Voittajan teksti julkaistaan Oheisessa, Ekhossa ja kirjallisuuslehti Lumoojassa. Kilpailu on suunnattu 16 vuotta täyttäneille harrastelijakirjoittajille. Kilpailuun osallistutaan nimimerkillä. Laita kirjekuoreen tekstin lisäksi yhteystietosi (nimi, osoite, puh, e-mail, ikä) suljetussa kuoressa.

Lähetä tekstisi 28.2.2010 mennessä osoitteeseen: Muusa ry c/o Kotimainen kirjallisuus, 20014 Turun yliopisto (tekstejä ei palauteta).

Kilpailun järjestää Turun yliopiston kotimaisen kirjallisuuden, yleisen kirjallisuustieteen ja luovankirjoittamisen ainejärjestöt Muusa, Prometheus ja Kammio.

Arvovaltainen raati:
kirjailija ja kulttuurivaikuttaja Tommi Parkko
kotimaisen kirjallisuuden lehtori Olli Löytty
kirjailija ja kirjoittajakouluttaja Niina Repo
kirjallisuuslehti Lumoojan päätoimittaja Susanne Setälä
Pienen kirjapuodin pitäjä Katri Tuominen

Lisäksi raatiin osallistuu yksi opiskelija, joka edustaa esiraadin mielipidettä.

Lisätietoja osoitteesta: ennenjalkeen@gmail.comtai Facebook-eventistä:

Kirjoituskilpailu on päättynyt! Kiitos kaikille osallistujille. Esiraati tekee päätöksensä 10.3. mennessä ja virallinen raati kokoontuu valitsemaan voittajan 22.3. Tuloksesta tiedotetaan myöhemmin!