– La 3.4. Pääsiäissauna Yo-kylässä klo 19-21, saunamaksu jaetaan osallistujien kesken
– Ti 6.4. Oheisen kalmanraja. Kaikki tekstit ja ainesto tähän mennessä Janicalle!!
– Ke 7.4. Realisti 2010-bileet: Hikuta-laitoksen ekat yhteisbileet ikinä yökerho Sykkeessä klo 22-04. Teeman kliseinen humanismi. Muusan hallitus esittäytyy muiden hallituksien ohella klo 23.30-24.00. Tuu kans!
– Pe 9.4. Ensikännibileet Helillä klo 18 ->. Jokainen tuo alkoholijuoman, jonka avulla juopui ensimmäisen kerran. Tätä et halua missata, tuu kans!
– Ma 12.4. Oheisen taitto Janicalla klo 18 ->
– Ti 13.4. Kokous klo 18.15 Sirkkalan opiskelijahuoneessa. Kokoukseen kutsutaan Humanitaksen edustaja sekä Tyy-kummi
– Ke 14.4. Suuntaamme Kaupunginteatterin Sopukkaan katsomaan “Mies joka luuli vaimoaan hatuksi”. Liput 12 rahaa, esitys alkaa klo 19. Sitovat ilmottautumiset Veera K:lle 1.4. mennessä!
– To 15.4. Kevään toiset myyjäiset Fennicumilla
– Pe 16.4. Kirjoituskilpailubileet Kirjakahvilassa klo 19 ->. Luvassa mm. voittajien palkitseminen, heidän tekstien lukeminen sekä Jantso Jokelinin musiikkia.
– Ke 21.4. Halukkaat muusalaiset osallistuvat mielenosoitukseen maksuttoman koulutuksen puolesta Helsingissä
– Pe 23.4. Muusa 15 v., juhlistamme syömällä hienosti ravintola Cantina Aztecassa. Myös oppiaineen henkilökuntaa sekä vanhoja opiskelijoita on kutsuttu. Ilta jatkuu Pavussa kera Pepen ja margaritojen. Ilmottautuminen meni jo.

– Su 25.4. Klo 13-> ompelusseurailu osa 2 Susannan luona, tuo mukanasi naposteltavaa ja kutomuksesi/neulomuksesi/ompeluksesi!
– To 29.4. Lautapeli-ilta ja pikkuvappu Janicalla klo 16 ->. Vapun aattoa varten klo 16 eteenpäin ahkeroidaan munkkeja ja perunasalaattia. Jos ei halua osallistua ruokatalkoisiin, klo 17 -> vietetään laatuaikaa pelaillen lautapelejä. Tuo mukanasi omat juomasi ja iloista mieltä!

– Pe 30.4. Muusan VAPPU. Iltapäivällä nautimme vappuboolista ja hengailemme mitä luultavimmin Sirkkalassa kera Sirkkalan ainejärjestökavereiden. Viiden paikkeilla kokoonnumme paikassa x, josta jatkamme Taidemuseonmäelle lakitukseen. Lakitus alkaa klo 17.30.
– La 1.5. Muusa osallistuu Tyy:n vappupiknikkiin Vartsikalla
– Ke 12.5. Muusan perinteinen kevätretki suuntaa tällä kertaa LIETOON. Luvassa savusaunailua, grillailua ja yöpymismahdollisuus. Lisätietoa myöhemmin!