Valtakunnallisen Ennen/Jälkeen -kirjoituskilpailun voittajat on nyt julkistettu ja palkittu. Juhlat Kirjakahvilassa sujuivat mukavasti, kuten koko projekti. Nyt olisikin aika kiittää kaikkia kilpailun järjestämiseen ja itse kilpailuun osallistuneita: KIITOS!!!
T:Janica, kirjoituskilpailun projektivastaava

Turun Sanomat uutisoi kilpailustamme lauantaina 17.4. seuraavasti:

Turun Kirjakahvilassa julkistettiin ja palkittiin perjantai-iltana valtakunnallisen Ennen/Jälkeen -kirjoituskilpailun voittajat. Parhaaksi tekstiksi valittiin Vaaleanpunainen meri, joka on nokialaisen Jenna-Marisha Rasi-Koskisen käsialaa. Toiseksi tuli helsinkiläinen Pirja Peltomäki tekstillään Ihantola matkustaa Karjalaan ja kolmanneksi Jysväkyläläinen Riikka Tikkanen tekstillään Jäljet. Marraskuusta maaliskuuhun käytyyn kilpailuun osallistui yli sata tekstiä ympäri Suomen. Voittajan valitsivat kirjailija ja kirjoittajakouluttaja Niina Repo, kotimaisen kirjallisuuden lehtori Olli Löytty, kirjallisuuslehti Lumoojan päätoimittaja Susanne Setälä, Pienen Kirjapuodin pitäjä Katri Tuominen ja luovan kirjoittamisen opiskelija Kaisa Kärki. Kilpailun järjesti Turun yliopiston kirjallisuusaineiden ainejärjestöt Muusa, Prometheus ja Kammio.