12.8. Syksyn ensimmäinen kokous S-Osiksella.

20.-22.8. Seminaarikahvitus Edulla Kuvatuksen kanssa.

21.8. Kesän toiset kesätenttikaljat, paikkana luultavasti Wanha Mestari.

26.8. Kokous S-Osiksella klo 18.15.

2.9. Kokous klo 18.15 S-Osiksella, jonka jälkeen lähdemme perinteiselle BAARIKIERROKSELLE. Proffasta aloitetaan ja muualle jatketaan. Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat!

9.9. Vanhempien opiskelijoiden kastajaiskokous Proffassa klo 17.00, jonka jälkeen kaikille avoin kokous Sosiksella klo 18.15.

11.9. Tutustumisbileet yo-kylässä klo 18->. Tutustukaamme sekä uudet että vanhat muusat toinen toisiimme ja nauttikaamme nyyttäperiaatteella makoisista antimista! Opm.

24.9. Innolla odotettu ja ehkä myös jännitetty tilaisuus on käsillä: Muusan (+Taitteen) KASTAJAISET starttaavat Tuomiokirkkopuistosta klo 18.00->, jonne kokoontuvat kaikki uudet kastettavat. Luvassa kaikkea kivaa ja jännää rasteilua ja lopuksi uudet kastettakoon arvoisensa seuraan muusiksi. Rastit G ja O, eksyneet soittakaa vaikka Otolle! OPM!!

6.10. Syksyn ensimmäiset myyjäiset Juslenialla. Kaikkien panos on tervetullut! Myytäviksi tarvitaan kaikenlaista suolaista ja makeaa ja myyntitiskin taakse myyjiä kaivataan.

3.10. Kirjamessuviikonloppu

9.10. Aleksis Kiven päivän gaala jokilaiva Bruno 2:lla.

12.10. Kirjoituskilpailukokous klo 18.00 Sosiksella.

13.10 Kokous Sosiksella klo 18.15, jonka jälkeen painamme Muusa-paitoja. Omat puuvillaiset paidat mukaan!

14.10. Kulttuuriento Turun Ylioppilasteatterilla, luvassa “Taivas sisälläin”. Lisäksi Oheisen kalmanraja!

23.10. Sauna jou-kylässä.

27.10. Kokous Sosiksella klo 18.00.

30.10. Huisin karmivat ja hiuksia nostattavat Halloween-bileet Helillä kera pupusten klo 19.30->.

4.11. Muusa suuntaa Yliopistonkadulle Turun Punaisen Ristin veripalveluun ojentamaan kättä hyvää tarkoitusta varten eli verenluovutusta luvassa! Tapaamisiin klo 15.00 siinä kadulla.

8.11. Suuntaamme Itämeren aalloille m/s Silja Europan kuljettaessa meidät Tukholmaan klo 20.15->. Vietämme maanantain rakkaan naapurimaamme pääkaupunkiin tutustuen ja takas tiistai-aamulla. Det skulle bli jätte kiva resa!
11.11. Kokous Sosiksella klo 18.15, jonka jälkeen inventoimme Muusan kamppeet. Tule mukaan, jos olet esim. aina halunnut tietää minkälaisia kirjallisuuden klassikkoja kuuluu kirja-arkistoomme!
12.11. Syksyn toiset myyjäiset Juslenialla, ja luultavasti viimeiset Jusleniassa ikinä. Kanna siis oma kortesi kekoon leipomalla& tulemalla myymään! Illalla osa meistä edustaa ainejärjestöämme akateemisen ah-niin perinteikkään juhlaperinteen parissa eli Humanistisitseillä.

17.11. Kokous klo 18.15 @ S-Osis.

20.11. Keilaamaan Promen kanssa.
24.11. Muusa ry:n syyskokous S-Osiksella klo 18.15. Luvassa vuoden 2010 hallituspaikkojen jako, tule ottamaan omasi! Tarjolla kokouskahvia ja -pullaa.

26.11. Saunotaan läntisen yo-kylä 2 B:n saunassa klo 19-21. Tulkaatte saunomahan itsenne puhtaaksi huomista varten!

27.11. Ja mikäs voisikaan olla parempi tapa juhlistaa uutta hallitusta, kuin viettää iltaa rakkaitten ainejärjestötovereitten kera? Karvalakit, suolakurkkutölkit ja smetanat kainaloon ja tervemenoa, teemana on nimittäin Venäjä! Aika klo 19 ->, pPaikka Jonnan ja Oton lukaali eli ?????.

3.12. Muusan perinteiset pikkujoulut klo 19-> Liisalla. Mahtaako pukki tulla ilahduttamaan vierailulla? Kurkkivatko tontut ikkunan takana toilalujamme? Jääkö joku ilman lahjaa? Ykköset järkkäävät ohjelman!

5.12. Menemme Kaupunginteatteriin katsomaan Sopukan näytelmän “Tuolla puolen taivaanrajan”. Ilmottautuminen meni jo. Myös Prome ja Nefa tulee meidän kaa teatteriin. Jee!

8.12. Vuoden viimeinen kokous klo 18.15 S-Osiksen Karhukerholla. Samalla myös viimeinen kokous Karhiksella ikinä.

11.12. Kaikki päättyy joskus ja tänään myös aikamme rakkaalla Karhiksella. Muutamme klo 14 lähtien ensin tavarat väliaikaissäilöön, jonka jälkeen pidämme Muusan Karhukerhon ajan hautajaiset. Pukukoodina musta ja puheet suotavia.

12.12. Muusan joulusauna Yo-kylä 4 D:ssä.

Sitten alkaa joululoma. Kiitos kuluneesta syksystä ja tunnelmallista joulua kaikille muusille! *<:) Ennakkotietoa alkuvuoden 2010 tapahtumista:

14.1.2010 Hallitusten valta vaihtuu vallanvaihtobileissä.

20.1. Vuoden ensimmäinen kokous klo 18.15 @ Proffan kellari.