16.1. Kulttuuriperjantai: ensin Kinopalatsiin leffaan katsomaan “Putoavia enkeleitä” kello 15.15, jonka jälkeen ilmaiseksi taidemuseoon. Ilta jatkuu Dynamossa 21->.

20.1. Yliopiston abipäivä. Muusa esittelee toimintaansa Luonnotieteiden talon aulassa klo 9-14.

21.1. Kokous klo 18.15, paikkana S-Osis.

23.1. Saunailta klo 20-22 Yo-kylässä. Pyyhkeet ja saunaoluet/limut mukaan ja löylyä heittämään!

4.2. Kokous klo 18.15 S-Osiksella.

5.2. Muusa menee kiipeilemään Kiipeilypalatsiin klo 16, jonka jälkeen leivotaan yhdessä seuraavan päivän myyjäisiin.

6.2. Kevään ensimmäiset myyjäiset Juslenian aulassa.

14.-15.2. Muusa suunnistaa Tampereelle kirjamessuille ja tapaamaan tamperelaisia opiskelijatovereitamme.

17.2. Suunnistamme Ylioppilasteatteriin katsomaan “Talousmusikaalia”, ilmottautumiset kulttuurivastaavalle.

18.2. Muusan talviliikuntapäivä: suuntaamme Ispoisten rannalle, jossa luvassa raikasta ulkoilmaa, seurapelejä, mäenlaskua ja höyryävää mehua. Rohkeimmat menevät omakustanteisesti avantoon uimaan. Ken onkaan se rohkea, joka uskaltaa? Mukaan omat eväät& reipasta ulkoilumieltä!

25.2. Muusan kokous klo 18.15., paikka S-Osis.

27.2. Kalevalan päivän juhla, juhlapaikkana oma harjoitushuoneemme. Luvassa ohjelmaa ja kahvit.

9.3. Myyjäiset Juslenian aulassa.

11.3. Muusan kevätkokous klo 18.15., paikkana tuttu S-Osis. Tarjolla tärkeää ainejärjestöasiaa ja emäntien tarjoamaa kahvia ja pullaa. Huom! Vaihtunut päivä!

18.3. Kokous klo 18.15. S-Osiksella.

1.4. Kokoustamme S-Osiksella klo 18.15, tämä ei ole aprillipila!

3.4. Saunailta Yo-kylässä klo 19.

15.4. Kokous klo 18.15 S-Osiksella.

16.4. Juhlistamme Muusan syntymäpäiviä laivaristeilyllä. M/S Isabella lähtee illalla satamasta kohti Stokista, seuraavana päivänä takaisin Turussa. Tule mukaan!

24.4. Menemme Ylioppilasteatteriin katsomaan Darion Fon kirjoittaman ja Elina Kilkun ohjaaman näytelmän “Työnantajan hautajaiset”.

27.4. Kokous @ S-Osis klo 18.15.

30.4. Kauan odotettu ja haikailtu VAPPU tulee taas! Tule juhlistamaan sitä kanssamme Karhikselle klo 13 ->. Noin 17.30 suunnistamme Taidemuseonmäelle painamaan valkolakit kutreillemme ja sen jälkeen ilta jatkuu paikassa x. Hauskaa vappua kaikille!

1.5. Vapun juhlinta ei suinkaan lopu vapun aattoon, vaan tapaamme Vartiovuorenmäellä TYY:n piknikillä noin kello 13 (jahka ihmikset pääsevät paikalle). Nyyttärimeininki!

5.5. Ei kevättä ilman pihaleikkejä – Muusa ja NEFA-Turku ry yhdistävät voimansa ja leikimme yhdessä lapsuusvuosiltamme tuttuja pihaleikkejä. Pikkulinnut ovat laulaneet, että esimerkiksi kirkonrottaa ja pikipataa on suunnitteilla. Ajankohta on noin kello 15-17, illalla illanistujaiset. Tarkempaa tietoa tupsahtaa pian sähköpostiisi!

6.5. Kokous S-Osiksella klo 18.15.

16.5. Kevätretki Koski TL:ään, yöpymismahdollisuus. Matkaamme paikan päälle bussilla. Mukaan omp ja omat ruuat ja tietenkin reipasta kevätretkimieltä!

20.5. Kevään viimeinen kokous klo 18.15, kokoonnutaan S-Osiksen edessä ja sään salliessa kokoustetaan ulkona.

23.5. Perinteinen TAITE-CUP ja piknik Samppiksen jalkapallokentällä klo 12->. Tarjolla piknik-evästä, boolia ja musiikkia viihdyttämässä. Kaikki mukaan kannustamaan Muusa voittoon!

16.6. Kesätenttikaljat.

23.6. Kaupunkiretkipäivä.

21.8. Kesän toiset kesätenttikaljat.

Aurinkoista kesää kaikille muusille!