Affekti ry:n järjestäytymiskokous ja ristiäisbileet 31.1.2019

Uusi mediatutkimuksen, taidehistorian ja musiikkitieteen ainejärjestö, Affekti ry perustettiin 31.1.2019 Keltaisella talolla. Paikalla oli paljon vanhoja opiskelijoita kaikista kolmesta oppiaineesta, mutta mukana oli myös fukseja. Järjestäytymiskokouksessa käytiin läpi nimiäänestys, jonka ylivoimainen voittaja oli Affekti ry. Peruskamaa, kuten talousarviota ja sääntöjä käytiin perusteellisesti läpi, ja niitä korjattiin sen mukaan, miten wanhat ja coceneemmat näkivät puutteita. Itse kokous sujui hienosti, tunnelma on lämmin ja jännitystä oli ilmassa. Kutkuttava hyrinä kaikui Keltaisen talon takahuoneessa, ns. Tritonuksen jallukerhon päämajassa.

Hallitukseen valittiin 15 jäsentä. Hallitus koostuu lähinnä vanhoista opiskelijoista, mutta katsotaan mitä seuraava hallitus tuo tullessaan. Puheenjohtajaksi valittiin Iiris Mäntymaa ja varapuheenjohtajaksi Sisu Juhanoja. Eeva Pitkänen ryhtyi sihteeriksi ja Johanna Tähti taloudenhoitajaksi. Muut pestit päätettiin suunnittelukokouksessa. Pitkän ja uuvuttavan perustamiskokouksen jälkeen siirryttiin itse Jallukerhon agendaan, eli jallut pöydälle ja bileet käyntiin.

Bileissä vallitsi lämmin, rento, iloinen ja railakas tunnelma. Kerrankin oli ihan oikea syy juhlia! Spesiaalimman tilaisuuden vuoksi tarjolla oli kakkua, ai että. Kakut olivat niin onnistuneita, että ne hävisivät kuin tuhka tuuleen. Kaikilla oli hauskaa ja viimeistään The Crashin ”Still Alive”-biisin aikana myrtsimmänkin fiilis vaihtui bilemoodiin. Ristiäisbileet keräsivät hyvän joukon upeita ihmisiä Keltaiselle talolle.