Varaslähtö Jouluun! 30.11.2011 @ Forte!

Nyt on koittanut aika kaivaa hienoin tonttulakki esiin ja harjata parta ojennukseen, sillä Lex, Katko ja Mañana toivottavat teidät kaikki oikein tervetulleiksi kaupungin kuumimpiin ja rennoimpiin pikkujoulubileisiin!

Pikkujoulut räjähtävät käyntiin Ravintola Fortessa keskiviikkona 30.11. kello 22 ja jatkuvat aina aamuneljään asti. Ovet pippaloihin avautuvat vaivaisella 3 eurolla ja tiskilläkään et taatusti pääse ihan kaikkia veronpalautuksia tuhlaamaan jo ennakkoon!;) Tule siis nauttimaan Forten tunnetusti edullisista hinnoista ja illan opiskelijahintaisista erikoistarjouksista!

Älä murehdi turhaan torstain luentoja vaan toimi, kuten kunnon opiskelijan kuuluu: vedä haalarit jalkaan, jouluista rekvisiittaa niskaan ja saavu Forteen! Näyttävin pukinparta, tonttulakki tai huikein joulumieli palkitaan!

Tulkaapa näyttämään miten mañanalaiset juhlii! 😉