Mañana palkittiin TYY International Awardilla 2017

TYY palkitsi Mañanan tämän tekemästä kansainvälisestä työstä ja myönsi Mañanalle TYY International Awardin 2017. Palkinto myönnettiin tänä vuonna toista kertaa. TYY perusteli Mañanan valitsemisen seuraavasti:

”TYY haluaa kiittää Mañanaa aktiivisesta ja erityisen ansioituneesta toiminnasta kansainvälisten opiskelijoiden hyväksi. Järjestön ansioiksi laskettiin kansainvälisten opiskelijoiden mukaan ottaminen sekä varsinaiseen toimintaan että tapahtumiin yli tiedekuntarajojen.
Mañana on järjestänyt vuoden aikana useita tapahtumia, jotka ovat olleet kohdistettuja kansainvälisille ja suomalaisille opiskelijoille, mikä oli yksi TYYn painottamista kriteereistä tänä vuonna. Lisäksi järjestö on kehittänyt kansainvälistä toimintaansa esimerkillisesti kuluneen vuoden aikana.”

Olemme hyvin kiitollisia ja arvostamme suuresti tätä kunnianosoitusta. Mañana on tulevaisuudessakin kansainvälinen järjestö ja jatkamme työtä kansainvälistyäksemme yhä enemmän! Kiitos!
– – –
Mañana has just received the TYY International Award 2017. This is the second year TYY awards an association for its international work. TYY justified its election as following:

”TYY wishes to thank Mañana for its activities for the benefit of international students. The merits of the organisation were the inclusion of international students as well as any students regardless of their faculty.
During the year Mañana has organised several events that have been targeted at international and domestic students, which was one of TYY’s criteria for this year. In addition, the organisation has developed its international activities during the past year. ”

We feel very thankful and we want to say how much we appreciate this great honour. Mañana is going to continue being international and to work to get even better at it! Thank you!

– – –
Mañana acaba de recibir TYY International Award 2017. No podemos acentuar suficientemente cuánto agradecemos y valoramos este homenaje. Mañana va a seguir internacional y trabajar para desarrollar en la internacionalidad! Muchas gracias!