Mañanan Vappu!

Mañanan vappuriennot alkavat perinteiseen tapaan ainejärjestön yhteisellä vappuboolilla Juslenian pihassa klo 10.30 alkaen. Tarjolla myös pientä purtavaa. Janoisimpien (ja nälkäisimpien) kannattanee varata mukaan myös omia eväitä 😉 Ottakaahan mukaan myös oma muki sekä boolia että myöhemmin illalla lakituksessa tarjoiltavaa skumppaa varten!

Vappuboolilta on tarkoitus siirtyä puolen päivän jälkeen kohti Educariumilla järjestettäviä vapputansseja. Opiskelijaravintoloista ainakin Macciavelli ja Assarin ullakko ovat myös vapunaattona auki, mikä on hyvä pitää mielessä, mikäli tässä kohtaa alkaa nälkä napostelusta huolimatta kurnia vatsassa. Assarilta saa vapunaattona ostettua myös TYYn virallisia vappuhaalarimerkkejä 2 euron hintaan!

Lakitus Taidemuseonmäellä alkaa kello 18 ja tapaamme kello 17.30 Aurakadun ja Maariankadun kulmassa. Uusille opiskelijoille tiedoksi, että tämä on vihdoin se hetki, jolloin lakit on lupa painaa päähän 😉 Sen kunniaksi Mañana tarjoaa skumppaa koko ainejärjestöpoppoolle sekä espanjan laitoksen opettajistolle.

Vapunpäivänä kaikki vapunaaton riennoista selvityneet ovat tervetulleita parantamaan maailmaa sekä myös omaa kenties hieman heiveröistä oloaan Vartiovuorenmäellä järjestettävälle TYY:n tyylikkäälle vappupiknikille! Mañanan huikean ihanat tapahtumavastaavatyttöset levittelevät pressua pelipaikalle klo 11. Tarjolla jälleen pientä naposteltavaa sekä alkoholitonta juotavaa.

Klara Vappen bara Vatten mañaner@s!