Syyskokous valitsi uuden hallituksen

Yhdistyksen syyskokous on pidetty ja vuoden 2021 hallitus valittu. Hallitukseen valittiin paljon uusia jäseniä, joiden kanssa on hyvä lähteä kehittämään yhdistyksen toimintaa entistäkin monipuolisemmaksi ja aktiivisemmaksi.

Vuoden 2021 toimintasuunnitelmassa on painotettu erityisesti toiminnan kehittämistä ja vakiinnuttamista, joka tarkoittaa mm. yhdistyksen strategian suunnittelua sekä yhdistyksen tunnettuuden laajentamista erityisesti muiden Turussa toimivien korkeakoulujen kuin Turun yliopiston keskuudessa.

Sääntömuutoksen osalta asian käsittelyä päätettiin jatkaa kun yhdistyksen tulevaa strategiaa on saatu tarkemmin suunniteltua ja yhdistyksen nimen muutosta sekä brändiä on sen myötä valmisteltu enemmän.

Hallitukseen valittiin:

• Jyri Niemi, puheenjohtaja
  • Anni Hoikkala
  • Niko Kuparinen
  • Henna-Riikka Lahtinen
  • Jyri-Petteri ”ZeiP” Paloposki
  • Sara Takala
  • Topi Savolainen, vara

Onnea hallitukseen valituille!

Kategoria(t): Virallista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.