Syyskuun mukana on alkanut myös uusi lukuvuosi, onneksi jo hieman normaalimmissa olosuhteissa. Monet meistä ovat vihdoin päässeet edes osittain lähiopetuksen pariin. Uudet fuksit, ja toivon mukaan myös monet tulevat arkeologian opiskelijat, ovat saapuneet yliopiston hellään huomaan.

Vareen toiminta on myös palaamassa kesätauoltaan. Muistakaa tarkkailla tapahtumakalenteriamme!

• Ennen kuin Vareen toiminta pyörähtää kunnolla käytiin syyslukukauden osalta, on yhdistyksen kokouksen aika. Ensi viikon torstaina 9.9.2021 klo 19 Vare ry:n yhdistyksen kokouksessa hallitukseen otetaan lisää jäseniä, joten kaikki kiinnostuneet tulkaahan paikalle! Lisäksi hallituksen vastuualueita jaetaan uudelleen. Kokous etänä Zoomissa.
  • 15.9. klo 17. alkaen on taas luvassa Vareen ja Kritiikin perinteiset kastajaiset fuksien päänmenoksi! Tässä linkki kastajaisten Facebook-tapahtumaan.

Tietoja syksyn muista tapahtumista julkaistaan myöhemmin.

Mukavaa lukukauden alkua kaikille!